The recent updates; they are a complete deterioration for image creation and uploading

Serieus kwaliteitsprobleem na recente update – beeldgeneratie onbruikbaar voor professionele makers

Ik ben een professioneel kunstenaar en uitgever, en gebruik chatgpt dagelijks om hoogwaardige visuele series te creëren. sinds de recente updates is het beeldgeneratiesysteem ernstig verslechterd:

Wat is er misgegaan?

• tekst in de afbeelding, ondanks expliciete instructies om dat niet te doen
  • hardnekkige sepia/zandkleurige beelden, zelfs wanneer ik kleurrijke, levendige beelden vraag
  • vertraging in beeldgeneratie — het duurt veel langer dan normaal
  • de verdwenen galerie-weergave, die voor makers als ik essentieel was om meerdere beelden te vergelijken in één vloeiende ervaring

Waarom is dit een probleem?

Mijn workflow is volledig onderbroken. waar ik voorheen in één creatieve flow 10 unieke beelden kon genereren, moet ik nu voortdurend fouten corrigeren, wachten, en krijg ik herhaling of ongewenste elementen.

De updates die deze regressies veroorzaakten, lijken zonder aankondiging of rollbackoptie te zijn doorgevoerd. dit is onacceptabel voor betalende gebruikers die vertrouwen op stabiliteit en controle.

Verzoek aan het productteam:

1. Breng de mogelijkheid terug om afbeeldingen zonder tekst in beeld te genereren**
  2. Berwijder het kleurfilter dat alles in sepia drukt bij fantasierijke of illustratieve prompts**
  3. Herstel de galerie-functie bij gegenereerde afbeeldingen**
  4. Optimaliseer de snelheid van beeldgeneratie naar het niveau van voor deze update**

Ik vraag met klem dat deze zaken worden opgepakt.

Met vriendelijke groet,