Brasileiros usando GPT-3! Sim! Uní-vos – Brazilians using GPT-3

Olá pessoal, tudo certo? Aqui quem fala é Marcel, engenheiro de software, designer e founder de São Paulo Brasil. Tenho paixão pelo assunto inteligencia artificial e gostaria de conhecer outros brasileiros que estão na mesma trilha. Ah, o mesmo para os pesquisadores / treinadores de máquina latinos: argentinos, colombianos, urugaios etc! Vamos nos conhecer e trocar experiencia!

Apresentem-se aqui ou se preferirem, me enviem uma DM!

Hi guys, how are you? Here who speaks is Marcel, software engineer, designer and founder of São Paulo Brazil. I have a passion for the subject of artificial intelligence and would like to meet other Brazilians who are on the same path. Ah, the same for Latino researchers/machine trainers: Argentineans, Colombians, Uruguayans etc! Let’s get to know each other and exchange experiences!

Introduce yourselves here or if you prefer, send me a DM!

3 Likes

Hi marcelx,

I’m from Brazil - curious to know what kind of business is it that you have? Happy to connect with you via email: melos.ricardo@gmail.com

1 Like

Olá pessoal !!

Também sou do Brasil, é um prazer ver brasileiros nessa comunidade. Sintam-se a vontade para me enviar uma DM.

2 Likes

Let’s connect @ linkedIN!

https://www.linkedin.com/in/marcel-lourenco/

1 Like